RAMA SZOSOWA MOSSO 730TCA Z WIDELCEM KARBON Rozmiar: 500mm Kol. Biało /czarny /niebieska linia.

Kod produktu: R-662247-MOSSO

RAMA SZOSOWA MOSSO 730TCA Z WIDELCEM KARBON Rozmiar: 500mm Kol. Biało /czarny /niebieska linia.

Cena

Brutto:1 390,00 zł

Netto:1 130,08 zł

1 854,00 zł

Przecena:

-25%

Ilość sztuk w magazynie: 4

Udostępnij

Specyfikacja

Dane podstawowe
Kod produktuR-662247-MOSSO
ProducentMOSSO
Kategoria
  1. Ramy
  2. Szosowe
Waga1.47 kg
SPECYFIKACJA RAMY
PRODUCENT
  • Mosso
MODEL
  • 730TCA
MATERIAŁ RAMY
  • Aluminium 7005 TB7
  • Potrójnie cieniowana cała rama
ROZMIAR
ROZMIAR KÓŁ
WIDELEC PRZEDNI
  • Karbon
  • Aluminium
DŁUGOŚĆ WIDELCA OD PIASTY DO DOLNEJ MISKI STEROWEJ
  • 380 mm
RURA STEROWA
  • 1,1
  • 8"
  • wysokość: 350 mm
STERY
  • Ahead -1,1
  • 8" integrated
ROZMIAR SUPORTU
  • BSA 68 x 1,37"
RURA PODSIODŁOWA O ŚREDNICY
  • Wew.31,6 mm i średnicy zew. 34,9 mm
ŚREDNICA WSPORNIKA PODSIODŁOWEGO
  • 31,6 mm
ROZSTAW WIDELCA TYŁ
  • 130 mm
DOSTOSOWANA DO HAMULCÓW
  • Caliper
MOCOWANIE KOSZYKA BIDONU
  • Na 2 bidony
HAK PRZERZUTKI
  • Kute aluminium
W KOMPLECIE
  • Rama, widelec, stery integrated Cartridge Mosso MH41 , obejma siodła, ślizg linek przerzutek, regulatory pancerza do przerzutek.
WAGA
  • Rama: 1470 gr
  • Widelca: 610 gr.
KOLOR
  • Biały
  • Czarny
  • Niebieska linia

Geometria

Geometria RAMA SZOSOWA MOSSO 730TCA Z WIDELCEM KARBON Rozmiar: 500mm Kol. Biało /czarny /niebieska linia.
WysokośćTT (mm)HT (mm)ST (mm)≮SA 0≮HABB (mm)RC (mm)FL (mm)
470 mm52011047074,572 070405367
500 mm5301205007472,570405367
530 mm540135530747370405367

Lekka, wygodna i aerodynamiczna - właśnie taka jest nowa rama szosowa Mosso 730 TCA .Podstawą dla takich własności jest nowy sposób produkcji rur ram z użyciem specjalnych form, który daje niższą wagę i lepszą wytrzymałość ramy. Rama 730TCA wykorzystuje nowatorską technologię formowania aluminium (TB7 - potrójnie cieniowana cała rama ) oraz najwyższej jakości stop aluminium ( 7005). Priorytetem konstruktorów tej ramy było motto: "Najgorsze nawierzchnie wymagają największego komfortu". Dlatego też została poddana testom na drogach, których stan pozostawia wiele do życzenia. Spawy główki i rury podsiodłowej ramy są ręcznie szlifowane. Maksymalną wygodę zapewnia m.in. zastosowana geometria tylnego trójkąta w ramie, co zwiększyło ich elastyczność, a tym samym komfort odczuwany na siodełku. Poprawia go także możliwość zastosowania 25-mm ogumienia. Agresywne prowadzenie nowego modelu i jego zwinność zapewniają jedynie 405-mm dolne rury tylnego trójkąta

 

Uwaga:

Dokładamy wszelkich starań, aby wygląd i kolory prezentowanych na naszej stronie produktów były jak najbardziej zgodne z rzeczywistością. Ewentualne rozbieżności w wyglądzie (w tym różnice w kolorze, nasyceniebarw) pomiędzy produktem otrzymanym a prezentowanym na stronie są zależne od indywidualnych ustawień monitora. Kopiowanie, przetwarzanie, oraz rozpowszechnianie materiałów prezentowanych na naszej stronie bez zgody autora jest zabronione i stanowi naruszenie przepisów Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r., Nr 90, poz. 631, j.t. z późn. zmianami).