RAMA 28" BIRIA- CROSS DAMSKA 18" Kol. Czarny mat.
Product code R-660837

Price
- Brutto:
- 435,00 zł
- Netto:
- 353,66 zł
Produkt niedostepny.
Załączniki
SPECIFICATION
Product code | R-660837 |
---|---|
Producer | Biria |
Category |
FOR WHOM |
---|
Frame geometry
Wysokość podana w centymetrach. | 45cm | |
---|---|---|
Wysokość podana w Calach | 18” | |
Realna wysokość ramy | 450mm | |
(A) kąt rury sterowej | 71. 0 | |
(B) kąt rury podsiodłowej | 73 0 | |
(C) efektywna długość górnej rury | 59,0 cm | |
(C’) realna długość górnej rury | 59,8 cm | |
(D) długość dolnych widełek tylnego trójkąta | 45 cm | |
(E) wysokość osi suportu nad ziemię | 28.5 cm | |
(F) wyprzedzenie osi piasty do osi widelca | 4.5 cm | |
Wysokość rury sterowej | 12,0 cm |
KOD PRODUKTU: R-660837
Sztywna i wytrzymała damska rama Cross -Biria . Geometria opracowana pod kątem zapewnienia komfortu podczas długich wycieczek. Mocowanie do błotników, bagażnika i pradnicy. Wykonana ze stopu aluminium 6061. Rura podsiodłowa o śred. wew. 27,2 mm i śred. zew. 31,8 mm.
Specyfikacja:
Materiał ramy: Aluminium 6061
Rozmiar: 18"
Rozmiar kół: 28"
Stery: semi integrated - 1 1/8" (28,6mm/44,0mm/30,0mm)
Rozmiar suportu: BSA 68x1,37"
Rozmiar sztycy podsiodłowej: 27,2mm
Długość rury sterowej: 120 mm
Uchwyty do błotników i bagażnika: na śruby M5
Dostosowana do hamulców: tarczowe IS, V-brake
Hak przerzutki: aluminiowy wymienny
Wkomplecie:obejma podsiodłowa.
Waga ramy: 1935 gr.
Kolor: Czarny matowy
Note:
We make every effort to ensure that the appearance and colors of the products presented on our website are as true as possible. Any discrepancies in appearance (including differences in color, saturation of colors) between the product received and presented on the website depend on individual monitor settings. Copying, processing and distribution of materials presented on our site without the author's consent is prohibited and constitutes a violation of the provisions of the Act of February 4, 1994 on copyright and related rights (Journal of Laws of 2006, No. 90, item 631 , with later changes).