FRAME MTB-29 CARBON MOSSO-986-17"-C Matt Black / Matt Red

Product code RMC-29-986-17-CZER

FRAME  MTB-29 CARBON MOSSO-986-17"-C  Matt Black / Matt Red

Price

Brutto:
4 225,00 zł
Netto:
3 434,96 zł

Add to cart

Number of items in warehouse 1

Delivery

Udostępnij

SPECIFICATION

Basic information
Product codeRMC-29-986-17-CZER
ProducerMOSSO
Category
  1. BICYCLE FRAMES
  2. Carbon
GENERAL
FOR WHOM
FRAME SPECIFICATION
PRODUCER
  • Mosso
MODEL
  • 986CB
FRAME MATERIAL
  • FCB
  • TORAY T:1000 CARBON
FRAME SIZE
WHEELS SIZE
MAXIMUM TYRE SIZE
  • 29" x 2.20
FRONT FORK
  • Use with fork with jump 80-100 mm.
HEAD TUBE
  • Ahead 1,1
  • 8" - 1.5"
  • Taperade
  • height: 105 mm
HEAD SETS
  • Integrated Cartridge head set 1,1
  • 8" - 1,5"
BOTTOM BRACKET SIZE
  • BB 41-92
  • Press Fit
BOTTOM BRACKET HEIGHT
  • 92 mm
SEAT TUBE DIAMETER
  • Internal .27,2 mm i external.34,9 mm
SEAT POST DIAMETER
  • 27,2 mm
DROPOUT / OLD AXLE LENGTH
  • 142 mm
  • 12 mm
BRAKE TYPE
  • Disk Post Mount
  • Maximum Disc Size 160 mm
BOTTLE CAGE MOUNTING
  • For 2 water bottles
DERAILLEUR CABLE INSIDE FRAME
  • Yes
OUTER HOUSING FOR BRAKE INSIDE FRAME
  • Yes
CABLE GUIDE FOR OUTER HOUSING FOR BRAKE CABLES
  • Yes
DERAILLEUR HANGER
  • Wrought aluminum
SET CONTAINS
  • Bottom bracket Press Fit , steres Mosso , stiff back wheels axle 12 x 142 mm , seat tube clamp
WEIGHT
  • Frame: 1090 gr.
COLOUR
  • Matt Black
  • Matt Red

Frame geometry

ST / WYSOKOŚĆTTHTSTSARCBBHAFL
17"600mm105mm431.8mm72.5°442mm60mm69.5°507mm
19"620mm115mm482.4mm72.5°442mm60mm69.5°507mm
21"640mm115mm533.4mm72.5°442mm60mm69.5°507mm

Nowa rama MTB- 29” Mosso 986CB ma w pełni karbonową konstrukcję która pozwala na jak najlepsze czasy na trasach MTB. Hak ramy ma możliwość mocowania koła za pomocą sztywnej osi ( 12 x 142 mm ). Dzięki zastosowaniu takiego rozwiązania zawodnik może szybko zmienić tylnie koło podczas wyścigu. Mosso 986CB jest nieubłagany podczas jazdy na najtrudniejszych terenach. Kompaktowa głowa ramy przyjmuje geometrię wyścigową, a pozycjonowanie tułowia na górnej rurze zmniejsza współczynnika oporu powietrza. Rama posiada rurę sterową w opcji taperde :1 "1/8 – 1.5” co jest korzystne przy stromych zjazdach. Mosso 986CB znakomicie spisuje się przy każdych prędkościach, zarówno na płaskim terenie jak i podczas podjazdów. Specjalne ukształtowanie rur tylnego widelca lepiej tłumi wibracje i poprawia komfort jazdy. To rozwiązanie zapewnia także optymalne przeniesienie siły pedałowania. Wewnętrzne prowadzenie przedniej i tylnej linki przerzutki zapewnia ramie ładny wygląd i funkcjonalność podczas błotnych wyścigów. Miejsca szczególnie narażone na pęknięcia jak: wkład suportu, główka ramy i zacisk wspornika siodła zostały zaprojektowane i wykonane w technologii Toray :T100.
Toray :T100. to proces w którym wewnętrzna ścianka jest formowana z włókna węglowego i następuje wstawienie elementu silikonowego pomiędzy strefą wolną, a wewnętrzną ścianą ramy.

Cechy:
-Rama wykonana z najwyższej klasy włókien węglowych Toray T1000 carbon
-Główka stożkowa ” Tapered” zapewnia większą sztywność w terenie
- Suport BB 41-92 zapewnia mniejsze straty energii i niszą masę
- Standard łożysk suportowych Press Fit
- Sztywna oś tylnego koła 12x142mm.
- Wewnętrzne prowadzenie linek zapewnia optymalne działanie, zwiększa żywotność linek i pancerzy.
- Mocowanie tylnego hamulca tarczowego bezpośrednio na widełkach.
- Sztywna konstrukcja haka ramy
- Montaż wspornika siodła o średnicy 27,2 mm
- Maksymalna waga rowerzysty - 95 kg

Note:

We make every effort to ensure that the appearance and colors of the products presented on our website are as true as possible. Any discrepancies in appearance (including differences in color, saturation of colors) between the product received and presented on the website depend on individual monitor settings. Copying, processing and distribution of materials presented on our site without the author's consent is prohibited and constitutes a violation of the provisions of the Act of February 4, 1994 on copyright and related rights (Journal of Laws of 2006, No. 90, item 631 , with later changes).